#τίτλος εργασίας: “Pneuma: Breath of Life, οπτική πρώτου προσώπου και προσομοίωση της εμπειρίας της αρχιτεκτονικής μέσω των videogames”
#όνομα: Νικολαΐδου Βασιλική
#χρονολογία: 2015
#μάθημα: Eρευνητική εργασία
#επιβλέποντες: Παπαδόπουλος Σπύρος
#σχολή/τμήμα: Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών_ΠΘ
#χρονολογία: 2015
#μάθημα: Eρευνητική εργασία
#επιβλέποντες: Παπαδόπουλος Σπύρος
#σχολή/τμήμα: Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών_ΠΘ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Με αφορμή την κυκλοφορία του ψηφιακού παιχνιδιού Pneuma: Breath of Life γράφτηκε το ερευνητικό με τίτλο “Pneuma: Breath of Life, οπτική πρώτου προσώπου και προσομοίωση της αρχιτεκτονικής μέσω των video games”.
Αναλύεται το πέρασμα στον ψηφιακό κόσμο και η σχέση που σιγά σιγά αποκτά ο χρήστης τόσο με το χώρο όσο και με την τεχνολογία. Εδώ παρουσιάζονται τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας που χρησιμοποιούνται σήμερα στον τομέα της αρχιτεκτονικής και γίνεται η σύνδεση αυτής με τα video games μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα που παρατίθενται. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι διαφορετικές προβολές που χρησιμοποιούνται στα ψηφιακά παιχνίδια και η σημασία τους για την αρχιτεκτονική. Θεωρώντας μια από αυτές πιο σημαντική, αυτήν της οπτικής πρώτου προσώπου, επιλέγεται το pneuma ως ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα για την χρήση της τεχνολογίας στην αρχιτεκτονική και αναλύονται τα στοιχεία της που εντοπίζονται σε αυτό το παιχνίδι.
Στο pneuma το πιο σημαντικό στοιχείο που σχετίζεται με την αρχιτεκτονική είναι η οπτική αντίληψη του χώρου, ποια είναι δηλαδή η εικόνα που αντιλαμβάνεται ο χρήστης μέσα στο περιβάλλον του παιχνιδιού. Έπειτα, η κίνησή του μέσα στο χώρο, η ροή του μέσα σε αυτόν και η εναλλαγή τύπου χώρων διαδέχονται την οπτική αντίληψη. Το δίπολο φωτός και σκοταδιού παρουσιάζεται και αυτό στο περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας του pneuma και τα υλικά και οι λεπτομέρειες των χώρων το καθιστούν αληθοφανές. Εν τέλει δημιουργείται μια συγκεκριμένη ατμόσφαιρα μεγαλοπρέπειας στον χρήστη, ο οποίος δρα με συγκεκριμένο τρόπο μέσα στους χώρους του pneuma για να λυθούν οι γρίφοι που συναντά.
Άρα, το pneuma αποτελεί ένα παράδειγμα χρήσης των video games για παρουσίαση αρχιτεκτονικών χώρων και διευρύνει την συμμετοχή της αρχιτεκτονικής στον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών, καθώς μέσω αυτής γίνεται σωστή αντιμετώπιση και διαχείριση του διαθέσιμου χώρου.
Supervisor: Spiros Papadopoulos
Research Title: "Pneuma: Breath of Life, first person perspective and simulation of architectural experience through videogames"
Student: Vasiliki Nikolaidou
SUMMARY
/A research entitled "Pneuma: Breath of Life, first person perspective and simulation architecture through video games" was written to celebrate the release of the digital game Pneuma: Breath of Life.
Here we analyse the transition to the digital world and the relationship that the user gradually develops with both the space and technology. In this research there are presented virtual reality technologies that are used today in architecture and how these are connected to video games by listing specific examples. Then the different views that are used in digital games are listed and their importance for architecture is shown. Considering one of these as most important, that of the first-person perspective, pneuma is selected as a representative example of the use of technology in architecture and in this essay the architectural data found in this game is analysed.
In pneuma the most important element related to the architecture is the visual perception of space, meaning what is the image that is perceived by the user within the gaming environment. Then, subsequently to visual perception the movement through space is shown, the flow into this space and the switch between different types of rooms. The dipole between light and darkness occurs in the VR environment of pneuma and the materials and details of sites make it look plausible. Ultimately, it creates a certain atmosphere of grandeur to the user, who acts in a specific way within the pneuma spaces to solve the puzzles encountered.
So, the pneuma is an example of the use of video games for the presentation of architectural spaces. It extends the role of architecture in the world of digital games, as it makes proper use of the available space.
No comments :
Post a Comment